Versenytárs elemzés – Konkurencia elemzés
Mire is jó a versenytárs elemzés – konkurencia elemzés?
A verenytárs elemzés másnéven konkurencia elemzés során a konkurens stratégiáit, piaci helyzetét, ügyfélkommunikációját , termékeit és szolgáltatásait vizsgáljuk. Egy megfelelő versenytárs elemzés segítségével a versenytársak érősségeit és gyengeségeit mérlegelve javíthatjuk a termékeinket és szolgáltatásunkat. Ezen felül pontos képet kapunk mind a kiaknázott és ki nem aknázatlan vásárlói és felhasználói igényekről a piacon.
De hogy mit is jelent ez és mire is használhatjuk majd ?
Költség csökkentése
Marketing stratégia elkészítése előtt egy versenytárs elemzés jelentősen csökkenti a költséget. A versenytárs elemzés segitségével láthatóvá válnak a konkurencia erősségei és gyengeségei, amely remek lehetőséget ad saját weboldalunk javításához és a marketing költségek terén felmerülő ár-érték arány optimalizálásához.
Tisztább kép a piacról
Tiszta képet kapunk a piac jelenlegi állapotáról és annak résztvevőiről. Láthatjuk az adott piac fő elemeit, hírdetési stratégiáit és részesedési eloszlását.
Új kínálati elemek
A versenytárs elemzés segítségével bevezethetünk olyan kínálati elemeket, amelyekre előre kimutatható valós piaci igény van, ezzel növelhetjük a termékpalettát és jelentős új ügyfélkörre tehetünk szert .
Forgalmi tényzők és Demográfia
Akár új szereplő vagy a picon , akár vén róka a konurens cégek ügyfélszerzése mindenképpen érdekes információ lehet. Lásd át a forgalmi eredők teljes listáját.Legyenek azok Blogcikkek , Hivatkozások , Social fizetett esetleg organikus tényezők.
Dinamikus munkavégzés és kommunikáció
Ne félj belevágni honlapod elemzésének ekészíttetésébe, hiszen a WebLab csapatával teljesen átláthatod céged teljes piaci szegmensének.