Versenytárs elemzés – Konkurencia elemzés

Mire is jó a versenytárs elemzés – konkurencia elemzés?

A verenytárs elemzés másnéven konkurencia elemzés során a konkurens stratégiáit, piaci helyzetét, ügyfélkommunikációját , termékeit és szolgáltatásait vizsgáljuk. Egy megfelelő versenytárs elemzés segítségével a versenytársak érősségeit és gyengeségeit mérlegelve javíthatjuk a termékeinket és szolgáltatásunkat. Ezen felül pontos képet kapunk mind a kiaknázott és ki nem aknázatlan vásárlói és felhasználói igényekről a piacon.
De hogy mit is jelent ez és mire is használhatjuk majd ?

Költség csökkentése

Marketing stratégia elkészítése előtt egy versenytárs elemzés jelentősen csökkenti a költséget. A versenytárs elemzés segitségével láthatóvá válnak a konkurencia erősségei és gyengeségei, amely remek lehetőséget ad saját weboldalunk javításához és a marketing költségek terén felmerülő ár-érték arány optimalizálásához.

Tisztább kép a piacról

Tiszta képet kapunk a piac jelenlegi állapotáról és annak résztvevőiről. Láthatjuk az adott piac fő elemeit, hírdetési stratégiáit és részesedési eloszlását.

Új kínálati elemek

A versenytárs elemzés segítségével bevezethetünk olyan kínálati elemeket, amelyekre előre kimutatható valós piaci igény van, ezzel növelhetjük a termékpalettát és jelentős új ügyfélkörre tehetünk szert .

Forgalmi tényzők és Demográfia

Akár új szereplő vagy a picon , akár vén róka a konurens cégek ügyfélszerzése mindenképpen érdekes információ lehet. Lásd át a forgalmi eredők teljes listáját.Legyenek azok Blogcikkek , Hivatkozások , Social fizetett esetleg organikus tényezők.

Dinamikus munkavégzés és kommunikáció

Ne félj belevágni honlapod elemzésének ekészíttetésébe, hiszen a WebLab csapatával teljesen átláthatod céged teljes piaci szegmensének.